• fitness1

Fitness:

U kunt bij ons vrij trainen in de fitness ruimtes Wij kunnen eveneens een schema voor u maken en u begeleiden in de gestelde trainingsdoelen.Wij hebben diverse krachttoestellen, dumbels , barbels etc in de fitness beschikbaar.

 

Cardio fitness:
Voor de cardio fitness beschikken wij ook over diverse apparatuur. U kunt de ” warming up ” doen, of Uw conditie verbeteren op de loopband, crosstrainer, steptrainer, roeiapparaat en fiets. Ook hier kunnen we een persoonlijk training schema maken.

 
Wij bieden de volgende groepstrainingen aan:
  • Pumping fitness:
Deze groeps-workout is bedoeld om uithoudingsvermogen en kracht van de spieren te verbeteren en daarbij zoveel mogelijk calorieen te verbranden. Er wordt getraind op muziek.
 
  • Indoor cycle:
Dit is een pittige groeps-workout op een spinfiets. Met deze workout  bouw je een enorm uithoudingsvermogen op. Je werkt je zelf letterlijk in het zweet en verbrandt behoorlijk wat calorieën. Fietsen saai? Bij deze  training wordt je mee genomen door de zorgvuldig uitgekozen muziek.
 
  • Circuit-workouts:

Bij de circuit-workout train je het 1e half uur op cardio-apparatuur  (bv: loopband, crosstrainer, stepper, etc.) waardoor je een beter uithoudingsvermogen krijgt. Het 2e gedeelte van deze workout  bestaat uit krachtoefeningen op toestellen die in een circuit zijn opgesteld.  Met  behulp van die fitnesstoestellen traint u het gehele lichaam op spierkracht  en  uithoudingsvermogen.
 
  • Circuit-workouts 55 +:

    Bij de circuit-workout train je het 1e half uur op cardio-apparatuur (bv: loopband, crosstrainer, stepper, etc.) waardoor je een beter uithoudingsvermogen krijgt. Het 2e gedeelte van deze workout bestaat uit krachtoefeningen op toestellen die in een circuit zijn opgesteld. Met behulp van die fitnesstoestellen traint u onder begeleiding van een fitnesstrainer het gehele lichaam op spierkracht en uithoudingsvermogen.

  • The gladiator workouts / bootcamp:

    Dit is het high intensity (groeps)fitnessworkout. Het bestaat in de basis uit 3 fitnessformats die alledrie specifieke bootcamp fitness-eigenschappen benadrukken en perfect zijn om te  periodiseren. Inhoudelijk hebben de workouts gemeen dat ze de hormoonhuishouding op de juiste manier beinvloeden. Daarbij zijn ze zorgvuldig ontworpen om zowel kracht, cardio en core te trainen op  een functionele manier.

 
  • Insanity:
Insanity is een echte uitdaging. Het is keiharde maximale interval  training waarbij het gehele lichaam wordt getraind. Je doet cardio en plyometrische oefeningen met tussenpozes van kracht, macht,  weerstand en core training. Er wordt getraint in een lange uitbarsting van maximale intensiteitoefeningen met korte periodes rust. Dit is een  echte calorien verbrandings-workout
 
  • COOL RUNNING:

Hardlopen is hotter dan ooit! Dit programma zorg ervoor dat u blessurevrij naar mooie resultaten leidt. In dit programma is kracht- , stabiliteit-  en looptraining geïntegreerd. Wat van u als deelnemer een tevreden, enthousiaste en blessurevrije loper maakt.

*  JEUGD  FITNESS (13 tm 16 jr)

Fitness (voor de jeugd) onder continue begeleiding van 1 van onze trainers.

*  PERSONAL TRAINING

Ook bieden wij personal training aan. Hiervoor gelden andere tarieven dan het “normale” lidmaatschap.