fitness1

 

Fitness:

U kunt bij ons vrij trainen in de fitness. Wij kunnen eveneens een schema voor u maken en u begeleiden in uw gestelde trainingsdoelen.Wij hebben diversen krachttoestellen, dumbels en barbels etc in de fitness.

Cardio fitness:

Voor de cadio fitness hebben wij divers apparatuur staan. U kunt de  warming up doen of conditie verbeteren op de loopband, crosstrainer,steptrainer, roeiapparaat en fiets. Ook hierin kunnen we een  training schema voor u maken.

Wij bieden de volgende groepstrainingen aan:

 

Pumping fitness:

Deze groeps-workout is om de kracht en uithoudingsvermogen in de spieren te verbeteren en daarbij zoveel mogelijk calorien te verbranden. Er wordt getraind op muziek.

Indoor cycle:

Dit is een pittige groeps-workout op een spinfiets. Met deze workout  bouw je een enorm uithoudingsvermogen op. Je werk je zelf in het zweet en verbrandt behoorlijk wat calorien. Fietsen saai? Bij deze  training wordt je mee genomen op de zorgvuldig uitgekozen muziek.

Cirquit-workout:

Bij de cirquit-workout train je het 1e half uur op het cardio-apparatuur  (bv: loopband, crosstrainer, stepper, etc.) waardoor je voor een beter uithoudingsvermogentraint. Het 2e gedeelte van deze workout  bestaat uit krachtoefeningen die in een cirquit zijn opgesteld.  Met  behulp van fitnesstoestellen traint u het gehele lichaam op spierkracht  en spier uithouding vermogen.

The gladiator:

Dit is het high intensity (groeps)fitnessworkouts / Het bestaat in de basis uit 3 fitnessformats die alledrie specifieke bootcamp fitness-eigenschappen benadrukken en perfect zijn om te  periodiseren.Inhoudelijk hebben de workouts gemeen dat ze de  hormoonhuishouding op de juiste manier beinvloeden. Daarbij zijn ze zorgvuldig ontworpen om zowel kracht, cardio en core te trainen op  een functionele manier.

Insanity:

Insanity is een echte uitdaging. Het is keiharde maximale interval  training waarbij het gehele lichaam wordt getraind. Je doet cardio en plyometrische oefeningen doen met tussenpozes van kracht, macht,  weerstand en core training. Er wordt getraint in een lange uitbarsting van maximale intensiteitoefeningen met korte periodes rust. Dit is een  echte calorien verbrandings-workout